Služba predkladania žiadostí prostredníctvom on-line formulárov je určená najmä zákazníkom, ktorí uprednostňujú elektronický kontakt pred návštevou zákazníckych kancelárií alebo zasielaním vyplnených žiadostí poštou. Zákazníci môžu podať elektronicky žiadosť o pripojenie do distribučnej siete, žiadosť o technickú zmenu na existujúcom odbernom mieste alebo žiadosť o montáž meradla. On-line formuláre okrem významného šetrenia času poskytujú pohodlné a prehľadné podanie žiadosti vďaka pomocným interaktívnym napovedám. Služba je navyše k dispozícii nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni. „Zavedenie elektronických žiadostí je ďalším prirodzeným krokom pri zvyšovaní komfortu obsluhy súčasných a budúcich zákazníkov našej spoločnosti,“ vysvetlil riaditeľ sekcie distribučných služieb SPP – distribúcia, a.s., Marek Paál.
Podanie žiadosti je rozdelené do siedmich krokov, pričom žiadateľ je pomocou intuitívne naprogramovaného on-line formuláru vedený k správnemu vyplneniu a odoslaniu. Po správnom vyplnení a odoslaní systém pošle na e-mailovú adresu žiadateľa notifikačnú správu o zaevidovaní formuláru v internom systéme SPP – distribúcia, ako aj informáciu o lehote na vybavenie príslušnej žiadosti. „Podaním žiadosti on-line ušetrí zákazník od troch do desiatich kalendárnych dní v porovnaní s predložením žiadosti poštou, alebo u dodávateľa plynu,“ spresnil Paál.
On-line formuláre sú zákazníkom k dispozícii na webovej stránke www.spp-distribucia.sk pod záložkou ONLINE formuláre. Zákazníci uprednostňujúci osobný kontakt môžu aj naďalej podať žiadosť prostredníctvom Zákazníckych kancelárií pre pripájanie v Bratislave, Žiline a v Košiciach. Bližšie informácie môžu záujemcovia získať v pracovných dňoch od 7,30 do 18,00 aj na Zákazníckej linke pre pripájanie k distribučnej sieti – 0850 269 269.